Nagy Gergő mindennapjai
2011. április 4.

máltai játszótérre buszoztunk ma át, de pech gehabt, mert épp műszakilag zárva volt. Így aztán beértem az sztk melletti normál játszótérrel. És nem volt rossz, bevallom.

találkoztam Hamupipőkével, aki homokot válogatott és olyan csúszdához is volt szerencsém, ahova alig lehetett feljutni, mert maga az út is csúszott... Jóvót. :-))

jót szaladgáltam. Találtam rettenetes, félelmetes bodobácsokat és egy fura nemzetséget is jól megfigyeltem, a hangyákét. A báhó úr nem volt otthon, így a parkban uzsonnáztunk.

2011. április 4.

Apa nagy bánatára nem jöttem kellően (=elvárható és elvárt módon) lázba a mozdonyoktól, pedig ő nagy vasútbolond (szegény, még Indóházat is olvas, ha épp kivégezte a Rubicont meg társait) és remélte, én is az leszek, ha már anya nem fertőzhető meg. Na de még eljöhet az ideje annak is. Egyelőre mérsékelt gyönyörűségemet leltem az utazásban.

örömek, rácsodálkozások és lenyűgöztetések forrása. Ez itt épp a kettes villamos, a Műpa felé.

Aztán másnap a tizennyolcas, a Móricztól a Déliig.

2011. április 4.

szeretem, persze, különösen, míg meg nem unom. Hát ez új volt, a Millenáris másik oldalán. És természetesen itt is szereztem mindenféle járgyányokat.

A fűben meg valami faalkalmatosságon, ami kellemes volt meztélláb is. :-)) Mert olyan melegen sütött a nap, hogy olvadni kezdett a téli zsírcsuhánk. ;-)

erősen fájintos. Olyan szokatlan és gazdag a sok egyen (Kompan) játszótér után, amik itt, a székesfővárosban találtatnak, hogy nem tudtam betelni vele. Anyáék megígérték, megyünk még. :-)

2011. április 4.

Kipróbáltuk és tetszett, most már csak az a nagy kérdés, hogy vesznek nekem zsugori szüleim vagy sem. Mindenestre izgalmas járgány és járgányokból sosincs elég. Csakugye jó esetben 1, max 2 nyáron használom és ezért vacillálnak az ősök.

családünnepen. Sok-sok program, koncertek, bábszínház, mindenféle, meg nagy tömeg (apa ideges is volt tőle, ő utálja a nagy nyüzsit), vásár. Én élveztem és nagyon tetszett a sok újdonság, amivel találkoztam, de -bevallom férfiasan- a kedvencem a kavicsdobálás volt.... De persze haragszom azokra, aki bombariogatással félbeszakították a napot, a Makám koncert alatt. Még ha értem is, hogy a szomszéd csarnokból akarták küfüstölni a bűzokádó motorosokat, na de akkor is, mit vétett nekik az a rengeteg aprónép, akiket szintén kiebrudaltak a bombariadó miatt?

Gyakori szavaink

mindenféle kisfiús dolgaim:
beszél (52), csavargás (207), evés (107), főz (6), itthon (413), odoba (7), ovi (7), pálya (6), rajz (2), szemtakaró (1), szemüveg (1), szerelés (2), tél van... (119), végre tavasz! (155), vendégek (5)
családunk és vidéke:
anya (123), apusunk (119), ballagás (1), barót (23), boda mama (58), boda nagyapó (66), család (124), kardosék (24), keresztelő (7), keresztszülők (76), kisbacon (23), mátyás (24), nagyapó (34), nagymama (34), nagyszülők (98), névnap (22), otthon (35), rokon (53), sára (62), szeged (34), szülinap (42), unokatestvér (81)
további kulcsszavak:
advent (11), állatkert (1), alvás (8), autó (32), balaton (4), barátkozás (17), barátok (25), beteg (20), bicaj (7), bicikli (4), bili (5), bkv (49), bohóc (1), boltolás (2), budapest (175), cuki (29), dinnye (3), duna (6), épít (1), eső (2), este (8), farsang (2), fest (4), ficánkoló (6), fodrász (1), fogmosás (2), fürdés (27), furulya (1), futóbicikli (1), gyermekvasút (1), gyurma (5), hajó (1), hideg (12), hinta (9), hó (15), jár (5), játszik (362), játszótér (128), kánikula (58), karácsony (18), kirándulás (54), kismotor (17), kolbász (5), koncert (2), konyházás (11), könyv (7), könyvtár (2), kórház (6), kultúrprogram (35), kutya (1), labda (2), látogató (5), magyarország (11), marosvásárhely (2), máv (3), mesenézés (2), nevetős (40), nyár (132), nyár 2013 (16), nyaralás 2011 (32), nyaralás 2012 (21), olvas (12), összefoglaló (2), ősz (64), ősz 2013 (17), palacsinta (5), pancsolás (12), pufulec (2), rajzfilm (7), ringató (2), roller (1), románia (7), séta (1), sí (1), strand (2), számítógép (2), szánkó (4), szikosloka (1), takarít (2), tánc (1), táncház (3), torna (4), torta (1), tricikli (1), trógerkedés (118), utazás (51), vár (3), városliget (4), vécé (3), velencei tó (1), vendégségben (59), vidámpark (6), virág (57), zene (8), zenebölcsi (15), zöldalma (3), zöldben (58)

Őket olvassuk, lájkoljuk stb.

Kiscsaládék mindennapi macerái (Sára és Matyi unokatesók meg szüleik blogja) »

Itt láthatóak Sára baba RÉGI képei »

Boda nagyapóék túrázásai »

Az ovi-ügy, ugyebár... Meg az ovis életkor. A lurkóé. ;-) »

Forrása sok vicces és még több idétlen mesének »

'Öregmesék': a mese, ha retró. »

Mese, mese, meskete: egy mesés blog »

Már szeretjük, mert jó, mert szép: a Csodaceruza »

Intézetesített viták a gyerekirodalomról, komolykodó hozzáértőktől »

Ó, élmények forrása, te kiapadhatatlan (igen, ez a színház) »

Gyermekirodalom, szakszerűen, ha már anya szakmabeli »

Vegyesvágott mesegyűjtő, kiindulásnak »

Már növök ide felfele... (Gergő, az ebadta kölyök ;-)) »

Ha unatkoznánk (de nem szoktunk), ímhol a segítség »

Mindenféle gyerekségek (például dalok) »

Bartos Erika oldala »

Bogyó és Babóca (Bartos Erika) »

További gyerekségek (Olvasni jó! - dalok, mesék, diafilmek) »

Csak tiszta forrásból! (népmesék) »

Mondókák, stb. (dalok, mesék) »

Ghivecs a babákról (anya innen okosodik olykor). Lassan kinövöm. »

Mindenféle hasznosságok aggódó anyukámnak (egy baba-lélekturkásztól) »

A beszédről (érdeklődő és cserfes anyukáknak, mint az enyém is) »

Mondogatók újabb gyűjteménye (immár tudományos) »

Ringató (Ili néni játszódája, szerettünk hozzá járni) »

A legszebb könyvek kiadója. Talán. »

Nagyonszép könyvek kiadója. »

A nagy klasszikus. A Móra. »